Legg gjerne igjen en kommentar !

Related Posts with Thumbnails

Om meg

Bildet mitt
Jeg er en 26 år gammel jente fra Helgeland som eier en jordflekk ved foten av et fjell. Vi har bodd her siden 2008. I fjøset har vi foreløpig seks høner, tre haner og to kaniner, men flere dyr ventes. Nå er det oppussing av hus som er hovedgeskjeften, og pågående prosjekt er å lage bad i andre etasje. Det blir et noe spesielt prosjekt, med tømmervegger og spesiallaget servantskap. Bilder fra hus og hage kommer!

Lykken er....

Sola i vinduskarmen....

lørdag 13. februar 2010

Sydd voksipose til huleboeren vår!




Fant oppskrift på Babyverden, og bestemte meg for å prøve meg. Ble litt knoting, men kom i mål til slutt! Det verste var å sy den dyna som jeg bruker som fôr inni.. Cordfløyel utenpå, og ullfilt inni, jeg bestilte fra Stoff & Stil på nett.


6 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg! Jeg legger meg til som følger, for her vil jeg gjerne følge med på fortsettelsen!

    Nydelig fat og lampe du hadde i tidligere innlegg! Husker du hva den lampen kosta?

    Ønsker deg en herlig søndag!
    Klem fra
    Laila Johanne

    SvarSlett
  2. Tenk å bo ved foten av et fjell, høres nesten ut som et eventyr :) Huset ditt ser helt nydelig ut og hyggelig at du er med i konkurransen!!

    Grattis med ny lampe forresten ;)

    SvarSlett
  3. Nydelig pose! No fækk eg utrule løst på symaskin!

    SvarSlett
  4. Så flink du er, den ble jo kjempefin! Der blir det nok godt å kose seg oppi! :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for skryt.. *rødme* Morsomt å sy! Har vært på biblioteket og lånt en masse sybøker, så vi får se om jeg finner på noe nytt snart. :-)

    SvarSlett