Legg gjerne igjen en kommentar !

Related Posts with Thumbnails

Om meg

Bildet mitt
Jeg er en 26 år gammel jente fra Helgeland som eier en jordflekk ved foten av et fjell. Vi har bodd her siden 2008. I fjøset har vi foreløpig seks høner, tre haner og to kaniner, men flere dyr ventes. Nå er det oppussing av hus som er hovedgeskjeften, og pågående prosjekt er å lage bad i andre etasje. Det blir et noe spesielt prosjekt, med tømmervegger og spesiallaget servantskap. Bilder fra hus og hage kommer!

Lykken er....

Sola i vinduskarmen....

tirsdag 9. februar 2010

Gammel strikkeoppskrift på bamse!


Fant en strikkeoppskrift i et Allers fra 1939. Verdt å prøve? Får se om jeg tør gå i gang, jeg er jo ikke noen erfaren strikker.. Men den var jo så søt.. Kanskje du vil prøve??

4 kommentarer:

  1. Hei Maja!
    Så koselig at du tittet inn i bloggen min og la igjen gode ord! Så heldig dere er som har overtatt et gammelt hus med 50-talls farger på veggene. Jeg digger jo den smale panelen med de lyse fargene. Jeg har måttet skape det her i mitt lille hjem, men til sommeren flytter jeg inn i et hus fra år 1900! Det blir spennende! Da skal det bli mye nostalgi i lyse farger ja!!

    Titt innom igjen da!

    Og JEG fikk i lyst å strikke bamse...hihi!! Men vet ikke om jeg hadde fått det til...

    Hilsen Liv O)

    SvarSlett
  2. Eg a håplaus me sånt. Men ha no lagt igjen en beskjed om Kanelbollen, og fortalt at eg fant sia henners via din reklame, så kanskje d vank et ekstra lodd tel deg? =)

    SvarSlett
  3. Så bra Mamsen :-) No e det bære å kryss fingran å håp på vinnerlykke!

    SvarSlett