Legg gjerne igjen en kommentar !

Related Posts with Thumbnails

Om meg

Bildet mitt
Jeg er en 26 år gammel jente fra Helgeland som eier en jordflekk ved foten av et fjell. Vi har bodd her siden 2008. I fjøset har vi foreløpig seks høner, tre haner og to kaniner, men flere dyr ventes. Nå er det oppussing av hus som er hovedgeskjeften, og pågående prosjekt er å lage bad i andre etasje. Det blir et noe spesielt prosjekt, med tømmervegger og spesiallaget servantskap. Bilder fra hus og hage kommer!

Lykken er....

Sola i vinduskarmen....

fredag 26. februar 2010

Adopter en gammel tredør!

Gamle tredører med "speil" har sjel. De kan brukes som innerdører i de fleste interiører, både minimalistiske og de mer nostalgiske, men de kan også settes inn i en helt ny funksjon, som sengegavl eller som bordplate på spisebord. Det er mange muligheter. Hvis du ønsker deg en slik gammel tredør så vet jeg om flere som ligger i en garasje, der eieren har byttet ut alle med nye folierte dører... Hun vil gjerne bli kvitt dem, og vil ingen ha dem vet jeg jammen ikke hva som skjer... *grøss* Jeg har bare slike dører hjemme, elsker dem! Vil DU ha en gammel tredør med speil?

2 kommentarer:

  1. Her har den gamle kjøkkendøra blitt til en dobbelt skrivepult som jeg og min kjære bruker flittig! Ble veldig solid og cool:) Må få tatt bilde av den en dag den ser litt ryddig ut, hehehe....kan bli en stund til!

    SvarSlett
  2. For en koslig blogg du har :)
    Gleder meg til å følge deg videre!
    Ha en fin da, Klem :)

    SvarSlett