Legg gjerne igjen en kommentar !

Related Posts with Thumbnails

Om meg

Bildet mitt
Jeg er en 26 år gammel jente fra Helgeland som eier en jordflekk ved foten av et fjell. Vi har bodd her siden 2008. I fjøset har vi foreløpig seks høner, tre haner og to kaniner, men flere dyr ventes. Nå er det oppussing av hus som er hovedgeskjeften, og pågående prosjekt er å lage bad i andre etasje. Det blir et noe spesielt prosjekt, med tømmervegger og spesiallaget servantskap. Bilder fra hus og hage kommer!

Lykken er....

Sola i vinduskarmen....

tirsdag 28. juni 2011

To amigurumier!



Kaninen som ble gave til en liten Oda fant jeg i en bok, husker ikke navnet dessverre, uroen laget jeg til en liten Tore og den er helt tatt ut fra eget hode... Ble kanskje ikke helt perfekt, men er litt stolt likevel. Havtema (for dere som ikke gjenkjenner artene, er en sjøstjerne, "havhest", glassmanet og kråkebolle) ;-) Beklager bildekvaliteten, mobilkamera.

2 kommentarer:

  1. Nei, ingen salt og pepper, kun pynt. De er kjøpt på Søstrene Grene, men kokeshi har jo sin opprinnelse i tradisjonelt japansk håndverk. Søte dyr du lager da! :-)

    SvarSlett
  2. Den kanin e velbrukt å velsutta på...en favoritt i lekekassen før lille Oda:)

    SvarSlett