Legg gjerne igjen en kommentar !

Related Posts with Thumbnails

Om meg

Bildet mitt
Jeg er en 26 år gammel jente fra Helgeland som eier en jordflekk ved foten av et fjell. Vi har bodd her siden 2008. I fjøset har vi foreløpig seks høner, tre haner og to kaniner, men flere dyr ventes. Nå er det oppussing av hus som er hovedgeskjeften, og pågående prosjekt er å lage bad i andre etasje. Det blir et noe spesielt prosjekt, med tømmervegger og spesiallaget servantskap. Bilder fra hus og hage kommer!

Lykken er....

Sola i vinduskarmen....

mandag 28. desember 2009

Juleprosjekt: Nye julegardiner + pute



Mobilens fremstilling av de nye julegardinene. Kjøpte ferdigsydde gardinlengder på Princess, som jeg delte opp og sydde om. Ble en del stoff til overs som ble til en finfin sofapute. Det er ganske sykt at det å kjøpe ferdigsydde gardiner blir mye billigere enn å kjøpe metervare. Gardinene var på halv pris i tillegg, siden jeg handlet lille juleaften... Bra å ha noe å gjøre i jula :) Alpefiolen til høyre avgikk med døden i går, håper på å redde den andre... Det første bildet er av liftgardinet som henger under julegardinene, også sydd selv med hjelp av en syekspert jeg er så heldig å kjenne. Kjøpte pyntepledd for seng med monogram på loppis i Sverige, ble finfine liftgardiner av dem! Fortsatt god jul!

4 kommentarer:

  1. i like the way you blog it.
    og ser med glede at du heller ikke fikk til å fylle ut hele tittelruten med bilde.

    vælkømmin kan jeg vel kanskje si, siden jeg har befunnet meg her i cyberspace en liten stund.

    SvarSlett
  2. Hei hååå! Eg har en hemmelig blogg enn så lenge, tel eg får nytt minnekort tel kamera. No e det en øveblogg, men eg lik det :-) Eg har oppdaga nettbutikken Stoff og Stil, har handla meg stoff tel to vognposa der som eg ska sy. Jippi aia iaiiaiiai, eg elsk å vent på pakke i posten!

    SvarSlett
  3. Fiine gardinår! E vil ha te kjøkkenet...hmmm!

    SvarSlett
  4. Ja eg lik liftsen mine. Du må kom å se da vettu :-)

    SvarSlett